Zrobiłem zdjęcia do nowej płyty PlanBe.

Bo w sumie czemu by nie?




Kurde dzieje się tyle, że niektóre "newsy" piszę z turbo opóźnieniem. To jeden z nich. 23 sierpnia światło dzienne ujrzała płyta "Złoty Chłopak" EP rapera PlanBe. PlanBe to młody gniewny gracz ze stajni QueQuality. Zanim jednak jego nowy krążek trafił do odbiorców, do mnie trafiło zadanie opracować i zrealizować sesję zdjęciową do promocji krążka. Wcześniej jeszcze takich projektów nie robiłem. Poza zdjęciami raperów na koncertach, zdjęciami Te-Trisa na okładkę magazynu Heat Radar czy packshotami płyty Holaka (pozdro Mati), były to raczej jakieś streetowe opcje (pozdro Mati).




Motywem przewodnim jak nazwa albumu głosi jest "Złoty Chłopak". Myśląc o koncepcji bardzo zależało mi żeby nie zrobić z tego pseudo ameryczki i sztucznego bogactwa. Chociaż... mam wrażenie, że raperów to nadal grzeje i często myli im się Nowy Jork z Nowym Sączem. Ale nieważne. Mamy szczęście, że żyjemy w czasach o głowach bardziej otwartych (czasami) i nie zawsze to musi wyglądać źle. Plan na Planka był prosty. Stworzyć coś pewien sposób delikatnego, minimalistycznego, a przewodni kolor potraktować jako dodatek do dominującej czerni. 

A oto efekty.







Projekt zrealizowaliśmy jako teal. i jest mi bardzo miło z tego powodu.

zdjęcia: zulu kuki / teal. 
rola pierwszoplanowa: PlanBe
asystent fotografa: Arkadiusz Jankowski 
produkcja: Paula Szymczyk / teal. 
asystent produkcji: Karol Pojmański 
stylizacje: Marta Roszewska / teal. 
make up: Stella Śledziewska 
postprodukcja: Patrycja Gacka
backstage wideo: Andrzej Marchlewski
studio: Aligator

No i podziękowania dla:
Baks (dzięki sąsiad!), UEG, Street Supply, W.Kruk, Alpha Industries

Dzięki Przemek za zaufanie!

.zulu kuki



0 komentarze:

Prześlij komentarz