Seaside.

darmowy hosting obrazków

Czas wprowadzić tu pewnego rodzaju regularność. Zdjęcia wykonaliśmy na terenach portowych miasta, w którym obecnie jestem zakochany - czyli w Gdyni. Do takiego, a nie innego doboru elementów stylizacji zainspirował mnie słoneczny dzień i chęć spędzenia go na odkrywaniu miejsc, których dotąd nie zobaczyłem. Jak dla mnie to typowy miejski outfit idealny na ciepłe dni - a takich zaczyna być coraz więcej. Klasyczne spodenki militarne Helikon BDU w barwach woodland idealnie łączą się niemalże z wszystkim. A z kolorem czerwonym w szczególności. Stąd też bluza marki Primitive, na której to produkty czaiłem się od dłuższego czasu i szczerze jestem bardzo zadowolony z mojego wyboru - jedna z najlepszych hoodie jakie miałem. Do tego jedne z moich ulubionych skarpetek, czyli HUF, buty z pajacykiem (Jordan Brand) i czapka z bombą (The Hundreds). Dodatkowo na nadgarstku Casio G-Shock w militarnej kolaboracji z Undefeated, bransoletka Belay Custom w czarno-białej kolorystyce i keychain camo od Stussy. Na plecach plecak Starter, a w nim rzeczy mnóstwo.
Dobry dzień. Mam nadzieję, że u Was podobnie!

Zdjęcia: Michał Chojnacki + ja elementy krajobrazu miejskiego.


darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków

.zulu kuki

0 komentarze:

Prześlij komentarz