Co prawda rok 2019 to rok, w którym wraz z załogą teal. skupiamy się na rozwijaniu projektu #streetmeetWarsaw (link), ale w 2018... zrobiliśmy naprawdę fajne rzeczy pod szyldem #STREETWEARNOMADS. By podsumować nasze podróże do Krakowa, Gdańska i Warszawy, dziesiątki tysięcy zdjęć pod tagiem na Instagramie i łącznie tysiące ludzi na wystawach przez nas organizowanych, postanowiliśmy wydać album. Tak, album.
Dlaczego piszę w liczbie mnogiej? Jak sama inicjatywa #STREETWEARNOMADS to mój pomysł sprzed lat, tak zeszłoroczna akcja oraz ten album to efekt ciężkiej pracy agencji teal. Dzięki wspólnym wysiłkom udało się zorganizować wydarzenia i wszystko co wokół nich się działo. No i oczywiście wydać książkę. Ten ostatni aspekt jest wynikiem naszych chęci do podsumowania tego niestandardowego projektu w najfajniejszy możliwy sposób.
Co znajdziemy w środku?
Sporo treści - w tym wywiady z osobami zaangażowanymi w projekt. Ponadto mnóstwo zdjęć i ilustracji. Wszystko zamknięte w twardej oprawie, ozdobionej autorską grafiką WLK.
Osobiście uwielbiam albumy. Dzięki pracy wielu niesamowitych osób oraz wsparciu marek Jameson oraz Puma udało nam się stworzyć swój własny projekt i puścić go w świat. Poza faktem, że to ogromny sukces naszej agencji, muszę się przyznać, że jest to spełnienie jednego z moich marzeń. Mimo akcji osadzonej w czasie (rok 2018) staraliśmy się tworzyć ten album tak by miał wartość ponadczasową. Znajdziesz ją w świetnych zdjęciach oraz pośród słów takich osób jak Ewa Mos, Sonya Truszkowska czy Krzysztof Szlęzak. Oni są nomadami. My też.
W pierwszej kolejności album trafił do wszystkich tych, których zdjęcia w środku można podziwiać. Następnie friends&family.
Trzecia runda to Wy. Rozdam kilka albumów przez Insta. Ktoś inny też rozda. Bądź czujny.
Koncepcja: teal.
Design albumu: Damian Denis
Okładka: WLK
Zdjęcia albumu: Michał Chojnacki / Oskar Krawczyk
.zulu kuki