VEST OF TIME: Carhartt WIP custom by zulu kuki

Czas pokazać mocniejsze projekty!


Ten wpis rozpoczyna w pewien nowy cykl. Otóż jak już zapowiadałem podjąłem współpracę z marką Carhartt Work In Progress. Efektem tej współpracy będzie cała seria customów mojego projektu. Bazą do każdego z nich są produkty marki Carhartt WIP. Naturalnie. Pierwszym zapowiadającym projektem jest key-chain.


Czas jednak na większe gabaryty. Oto przed Wami projekt VEST OF TIME

Inspiracją do powstania tej kamizelki jest jakże bliska mi estetyka gangów motocyklowych, a co za tym idzie i młodocianych gangów Nowego Jorku lat 70tych. Klasyczne ułożenie na plecach na zasadzie nazwy i "herbu". Moja wersja natomiast to futurystyczna wersja tejże estetyki. Lekki hołd dla klasyki anime. Nie mylisz się, chodzi o AKIRA. Oldschoolowe litery nowjorskich kamizelek zastąpił bardzo geometryczny font. NOMAD oczywiście. Napis został wykonany z folii reflective. 


Pod napisem centralnie umieszczona grafika zamknięta w czerwonym okręgu. Zamiast oldschoolowej czaszki głowa cyborga, którą niedawno narysowałem. To mój kolejny hołd. Tym razem do Ghost In The Shell, tyle że nie celem było odtwarzać postać Major Motoko Kusanagi, a zrobić to po swojemu. Grafikę uzupełnia logotyp Carhartt oraz hasło Work In Progress. Również reflective. 


Front jest zdecydowanie bardziej minimalistyczny. Zamek błyskawiczny został ozdobiony czerwoną gumą okrągłą. Ale to co jest mega istotne to metka. 


Na klasycznej metce Carhartta, którą można spotkać niemalże na kazdym produkcie, pojawiła się transparentna czerwona metka z pleksi. Jaram się tym! 

Dolna część kieszeni dodatkowo ozdobiona została grafiką z numerem seryjnym produktu. Tak, tak reflective.

Ilość sztuk: klasycznie jedna
Rozmiar: medium
Dostępność: więcej informacji niebawem

Całość postanowiłem ubrać w obrazek po mojemu. Przed obiektywem pojawiła się niesamowita  i niesamowicie sympatyczna Ina Hennig. Efekty poniżej.






zdjęcia: ja
modelka: Ina Hennig
stylistka: Marta Roszewska
MUA: Paulina Kopa
postprodukcja: Patrycja Gacka

Podziękowania dla:
Cezary Zbrożek (jak zawsze)
Cukier Puder Vintage Store
Street Supply
DH Vitkac

.zulu kuki


0 komentarze:

Prześlij komentarz